IragarkiOnline sustapena

CPM - zer da? Nola CPM erabili publizitatean?

sareko hedabide eta testuinguru-publizitate kanpaina antolatzeko, edozein iragarleak bere zenbatetsi aurrekontua kalkulatzen du. Bezeroaren publizitate kanpaina garrantzitsua da ikustea nola bere ezartzeko esleitu, dirua gastatu ote da funtsak eta, honekin nahi bezala erabiltzen dira eraginkortasuna. eraginkortasuna kalkulatzeko produktuaren publizitate media plangintzan oinarritutako hainbat adierazle, eta horietako batek CPM-indizea dago. Zer da zifra hori nola erabili - jakin azpian.

CPM - zergatik da beharrezkoa

Zer da CPM publizitate, izan da azken mendean geroztik ezagutzen da. publizitate-kanpainak guztiak gertatu ziren komunikabideetan erabiltzen moduluak. Argitaletxe, telebista eta irrati erabiltzen jarrai zifra hori publizitate kostua kalkulatzeko. CPM kasuan erabiltzen da, orduan, pantaila publizitate prezioa ez da helmuga bakarra, eta erosleei ahalik hasiera. Aldi berean, eta epe hau zirkulazioan jarri zen. publizitate plataformen jabeek izan bakarrik, beren zirkulazioa eta gaikako foku funtzionatzeko, CPM tasa zehaztu zen beraz, publizitatea, kontuan hartuta balio hau produktiboa izan zen.

definitzea CPM

CPM definizioa sinplea A - cost milako da. Roman zenbaki, zentzua 1000. Horrela, zer CPM da auzia, esan dezakezu hori mila ad inpresioak bakoitzeko prezioa da - modulu ingelesez hitz kostu-per-mila, non M izenean dator. Denbora gehiago ez da egunkariak eta aldizkariak orrietan publizitatea, orduan eta maizago irratian da jokatzen edo irakurri TV kanalean - faktore honen tasa handiagoa.

Kalkulatzea CPM publizitate online kanpainak

Interneten, papera ad ohi jolastu pankartak - horiek gogaikarriak pop-ak dira, hain ezagunak erabiltzaileekin, eta horrek ekarri dirua publizitate plataforma jabeari. more popular gune izan, orduan eta jende gehiago web orrialde honetan begira, gune honetako publizitate garestiagoa bezeroak balioko du.

Iragarle pankarta ikusi duten erabiltzaileei ahalik eta gehien interesatzen. Beraz, zer CPM da, froga daiteke matematikoki honela:

CPM = (publizitate ordena prezioa guztira) / (egun pankarta per aldiz kopuru aurreikusita) * 1000.

Orain argi eta CPM da - zer da. publizitatean adierazle garrantzitsuenetako bat da. iragarleak An zenbat diru gune jabeak ordaindu informazioa frogatu hori bada, mila erabiltzaile sarean bermatzeko behar duzun kalkulatu daiteke.

Bisualki, kalkulu hau izango adibide sinple bat ilustratu daiteke. bat jarriz kostua gunean pankarta atari bat da, adibidez, $ 400 astean, webgune honen estatistikak erakusten ditu aste bat duen gune arakatzen 10 mila inguru. Erabiltzaileak. Horrela, kalkulu sinple baten balioa ematen:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 mila inpresioak publizitatea informazio per.

Iragarle ulertu behar pankarta manifestazio sinple bat gaikako web hori gehienbat informatiboak. Ez dago hori hamar mila pertsona guztiak orri bisitatu zuten, ziurtatu pankarta gainean klik bermea ez da. bisitariari edo ez lotzeko nahi izango ote - pankarta erakargarritasuna eta hori argitaratua da, informazio araberakoa da. Gune bakoitzak Datu guztiak CPM aukera kalkulatzeko emateko. gune jabeari errentagarria da, ulertu ahal izango duzu. Baina publizitatea, bere kalitatea eta interesgarria azken erabiltzaileak bezeroak zeregin sartzen dira.

Laguntzarako modulu CTR, kalkulu-metodo

kostuak murrizteko beste adierazle kontuan hartu - CTR indizea. Izena ingelesez hizkuntza dator eta guztiz click-through tasa bat bezala soinua - CTR tasa. CTR erakusten zenbat pertsona pankarta klik eta orri publizitate bezero bat joan. Modulu hau egokiagoa eta beharrezkoa look publizitate delako, arriskua handiagoa izango da aukeratutako gune zuzentasuna araberakoa, informazioa eta pankarta gainean klik interesatzen bisitariak hori. Adierazle hau kalkulatzeko metodoa honako hau da:

CTR = (hau pankarta klik erabiltzaile kopurua) / (aurreikusita Banner egunean bista kopurua) * 100%.

Adibidez, iragarkiak ikusi duten 20 mila pertsona izanez gero, esteka bat jarraitu dute 800 erabiltzaile, orduan CTR the 000 * 100 =% 4, eta bertan beheko muga gainetik dago 800/20 dago.

Enpirikoki frogatua gutxieneko% 3-5 CTR dela. gutxiago bada, orduan bezero potentzialak bakoitzeko kostua du espero irabazien gainditzen du, eta publizitate hartuko da eraginkorra.

indizeak erabiltzea

CPM erabili ahalko da estuak hartzaile bat hautatu. Adibidez, pankarta gune plataforma ordenatzen iragarle adina, sexua, bizilekua, erregistratutako bisitari guztien interesak buruzko informazioa ematen du. Horrela, nahi den pankarta agertzen erabiltzaile horiek, eta bertan sustapen produktuaren zen kalkulatzen bakarra da. kanpainaren aurrekontua aldi berean kontsumitzen ekonomikoki eta eraginkortasunez.

Beharko zenuke, gainera, kide iraunkorrak jardueran kontuan hartu. sarriago bisitaria Gauza bera gertatzen da, iragarki bera, produktua, diru gehiago iragarle zordundu da ikusten, baina bezeroak etxean bezeroak honetatik ez da gehiago bihurtzen da. Beraz alfabetatuak kalkulua indizeak CPM eta CTR publizitate plataforma honetan nahi diren emaitzak ekarriko bezeroari emandako informazioaren azterketa sakona batera.

Beste puntu kontuan hartu beharreko kanpainaren hasieran. Ordainketa jasan daiteke edo CPM, edo CTR dagokionez. Bestela esanda, bezeroak publizitate modulo CPM pankarta esentzia ulertu behar - ez da klik baten ordainketa bat da, baina soilik produktuaren manifestazio bat iragartzera

Laburbilduz

galdetu zer CPM da, esan dezakezu aukera hau gehien iragarki jakin baten eraginkortasuna aztertzeko garrantzitsuenetako bat da, eta, gainera, behar denean, publizitate aurrekontua kalkulatzeko kontuan hartu. Hartu kontu eta ustezko kontaktuei publizitate informazioarekin balizko bezeroak, eta pankarta kokapen kostua antzekoa gaikako arreta guneak anitz zenbatekoa sartu. Emandako parametro horiek, posible da publizitate plataforma jakin baten eraginkortasuna kalkulatzeko eta ongi menderatzea publizitate aurrekontua.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 eu.unansea.com. Theme powered by WordPress.